سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :8
کل بازدید :97083
تعداد کل یاداشته ها : 78
103/1/9
12:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
لی لی[911]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
خورشید تابنده عشق ###@وطنم جزین@### گل رازقی لیلای بی مجنون عشق سرخ من برادرم ... جایت همیشه سبز ... عکس و مطلب جالب و خنده دار upturn یعنی تغییر مطلوب پارمیدای عاشق hamidsportcars مـــــــــبـــــلِّـــــغ اســـــلــــام مــــــحـــــمـــــــدی شقایقهای کالپوش سکوت ابدی بلوچستان هم نفس ♥هر شب چو ماهتاب به بالین من بتاب♥ ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری آموزش رباتیک در کرج,رباتیک,ربات,رباتیک البرز,صنایع رباتیک آراد مقاله+آموزش+اخبار تازه ها یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . ..:.:.سانازیا..:.:. امامزاده میر عبداله بزناباد برترین لحظه ها سفیر دوستی تنهایی......!!!!!! کلبهء ابابیل هستی تنهاااااا..... .: شهر عشق :. پیامنمای جامع ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ ایران اسلامی ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ عکس های عاشقانه منطقه آزاد احمد چاله پی محمدمبین احسانی نیا ستاره سهیل اندیشه های من *bad boy* مشاوره - روانشناسی The best of the best دل شکسته یکی هست تو قلبم.... Dark Future S&N 0511 عشق ترخون Manna دریایی از غم Deltangi علمدار بصیر مبانی اینترنت صدای سکوت پسران علوی - دختران فاطمی *عشق و جزا* تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل بزرگترین سایت خنده بازار عمارمیاندواب مهاجر جیغ بنفش در ساعت 25 نت سرای الماس اس ام اس مردود تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم خاطرات من و دکترم I AM WHAT I AM من،منم.من مثل هیچکس نیستم همای رحمت باور من...!!! Tarranome Ziba ولایت دات کام ویژه نامه حسبان پردیس دختر و پسرای ایرونی زمزمه ی کوچه باغ شاه تور هفته نامه جوانان خسروشهر غزلیات محسن نصیری(هامون) هر چی تو دوست داری *دنـیــــای مـــــــن :) * وفا عشق پاک دوستانه xXx عکسدونی xXx دل نوشته های مائده « « عاشقی » » کشاورزی نوین بندر میوزیک نقاشی های الیکا یحیایی آزاد pink love اصولی رایانه محسن حیدری ستاره خاموش شاسوسا منتظران مهدی(عج) شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة یک عاشقانه ی ساده برای من...... ایرانیان ایرانی پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش خنده بازار 2 مشق عشق ناز باشگاه پرواز سکوت پرسروصدا عشق تابینهایت من و تو...ما فرهنگی آشنایی خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا دلو بزن به دریا عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی .::.تنها ترین دوست!واسه همیشه.::. بهار عشق عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست دل شکسته یاس... نبض شاه تور *(حرفهای نگفته)* Hunter تجربه های مربی کوچک ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ باران قدیسان مرگ یاور 313 غریبه ghamzade آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل ***رویا*** متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی Rikhtegari.ir علم نانو در زندگی بی تو میمیرم... ستاره سهیل صدای مردم نی ریز delshekasteh ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ بهترین دوست داستان یک روز مجاهد69 آزاد اندیشان خـــــستــــــــــــه امـــــــــــــــــ *دنیای یخی* یادداشتهای پراکنده دکتر ستوده شکارچی لحظه ها مناجات با عشق فهادانــ بیاببین چیه؟ از یک انسان غم صداقت دانستنی های جهان مریم بانو جوجو جدیدترین و جالب ترین رویداد ها در بروزترین وبلاگ(خوش آمدید) زندگی زیباست اما... متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی روان شناسی کودک دستنوشته فقط من برای تو update your science ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. کسب در آمد آسان از اینترنت *وبلاگ من* sadaf*love*live کلبه ساکت خیال هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه @sara@ ME&YOU یک خنده ی رومانتیک/بایه وبلاگ آنتیک با من باش بازی زندگی تک صلیب عشق بروبچ زابل من + تو = ما عشق اول11 به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید هر چه میخواهی این جا هست تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک جیگر نامه گاهنامه زیست خطـــــــ خطی * امام مبین * افسانه ی دونگ یی آژانس مسکن عمادی ارون به خدا سپردمت ما برای هم نبودیم سکوت شبانه سه ثانیه سکوت جوک و خنده یه دختر تنها دهاتی دکتر علی حاجی ستوده مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی پسری ازنسل امروز پرسپولیس دوست فقط و فقط خواننده ها خریدار غروب Romance رویای زیبا ... هر چی بخوای REAL 2 فروشگاه اینترنتی نشریه ی دوستی شعبه یک وبلاگ صدف= عشق طلاست عشق نردبانی برای لمس رویا ها عاشق تنها.... به نام خدایی که در این نزدیکیست آرش...پسر ایده آل من روانشناسی جالب جالب اما خواندنی فراق یار از دوجین خوشگل تر وفا فقط برای او موسیقی و سنتور نوازی نوین تنهایی من عشق طلاست تک شاخ عشق آبی های لندن wanted عشق ،غم ،تنهایی جوجواستان پسر شمالی sina عروسک دو راهی عشق music 90 یه دختر تنها کهکشان Networkingbest روژمان ورزش مطالب مذهبی درباره ی رپ و دوست شدن با شما تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی پسر تهرونی قدیسان مرگ فقط خدا معماری نوین آرنیکان جـــــوکیـ ـها کفر نامه کارو طراحی چهره تقدیم به عشقم چشمهای نقره ای Violin MUSIC تنهای اول
برخی از روزنامه نگاران ایران سیدمهدی بلیغ را آرسن لوپن ایران لقب داده اند. وی یکی از باهوش ترین و زبده ترین و در عین حال جسور ترین، سارقین و کلاهبرداران ایرانی بود که در مورد دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های عجیب و حساب شده او، روایات و داستان‌های بسیار نقل می‌شود.
سید مهدی بلیغ به زبان‌های عربی و انگلیسی کاملا مسلط بود. او که از نبوغ و هوش سرشاری برخوردار بود در اعمال کلاهبرداری و دزدی از ترفندهای بسیار زیرکانه و ابتکاری استفاده می‌کرد و خودش می‌گفت از انجام دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های پیچیده و برنامه ریزی شده لذت می‌برد. در واقع بیشتر این کارها را برای ارضای روحی و روانی خود انجام می‌داد . وی در 1357، به واسطه اعتیاد و به همراه داشتن مواد مخدر دستگیرو  اعدام‌گردید.
حکایت ختنه سوران بارون  برگرفته از کتاب هزاردستان نوشته اسکندر دلدم:
 
صبح یکی ار روزهای اسفند ماه، سید مهدی بلیغ با ان قد نسبتا بلند و اندام لاغر وارد جواهر فروشی بارون شد و از جیبش یک حلقه انگشتر برلیان فوق العاده مجلل بیرون آورد مقابل چشمان مشتاق بارون مگردیچ گرفت و بی مقدمه با لحن بازاری گفت: طالب هستید؟
بارون با چشمان گشادی حلقه تنگ را مدتی نگریست و هنگامی که قیمت آن را پرسید سوءظن شدیدی به قلبش راه یافت. چه، ناشناس شیک پوش با لبخندی گفت: «سه هزار تومان»!!
بارون مگردیچ می دانست اقلا هفت هزار تومن قیمت حلقه است. ولی ناشناس با لحنی صادقانه گفت: البته قیمت این حلقه خیلی زیادتر از این هاست و دکتر «شلوخیم» هم که به تازگی از وین به تهران آمده، مقدار زیادی جواهرات با خود دارد. اگر شما مرا راضی نگهداردید می توانیم کلیه جواهرات او را به قیمت نازلی برایتان خریداری کنم.
برای اینکه هیچگونه خیالی هم به خاطرتان راه نیابد انگشتر را پیش شما می گذارم و فردا ساعت 4 بعد از ظهر خواهم آمد که به اتفاق برای دیدن جواهرات دکتر برویم. سپس با دست سلام دوستانه داده و خارج شد.
بلیغ پس از خروج از جواهر فروشی بارون مگردیچ در خیابان استانبول، به مطب دکتر «ر- ح» رفته و پس از معرفی خود به عنوان یک ارمنی اضهار داشت: برادر من به دختری افغانی که در خیابان شاهرضا ( انقلاب کنونی ) مسکن دارد سخت عاشق شده است و پس از مدتها فراق و قهر و امتناع، عجالتا قبول کرده اسلام بیاورد تا وسایل عروسی از هر حیث فراهم گردد؛ ولی فامیل دختر حکم کرده اند داماد قبل از ادای شهادتین باید «ختنه» شود!! در این صورت تصدیق می فرمائید که برادر من چاره ای جز‌ «ختنه» کردن ندارد.
آیا ممکن است شما در مقابل 300 تومان فردا ساعت 4  بعد از ظهر انجام این معامله دلچسب را قبول کنید!؟
ضمنا موضوع دیگری که لازم است عرض کنم این است که برادرم چون فوق العاده از این کار و سپردن خود به تیغ جراح وحشت دارد، به هیچ وجه نباید بفهمد برای عمل جراحی به اینجا آمده است بلکه باید قبلا در فنجان قهوه او قدری داروی بیهوشی بریزید که عمل بدون دردسر انجام پذیرد.
دکتر که مردی فوق العاده دل رحم و در عین حال ساده و بی شیله پیله بود این کار را پذیرفت تا به قول خودش خدمتی هر جند کوچک ! در رسیدن عاشق دلباخته ای به مشوق انجام داده باشد.
دکتر صد تومان به عنوان ودیعه و پیش پرداخت گرفت و در حالیکه سرش را به علامت رضایت تکان می داد با شوخ طبعی گفت : «البته در راه عشق باید سر باخت!»
روز بعد چهار بعد از ظهر بارون مگردیچ و سید مهدی بلیغ صحبت کنان به طرف محکمه دکتر می رفتند! ربع ساعت بعد ، در سالن پذیرایی دکتر ، سه نفر به دور میز گرد نشسته و فنجان  های قهوه خوری خود را تازه تما کرده بودند.
مدتی از سردی هوا و نیامدن باران صحبت شد ولی بارون مگردیچ کاملا مواظب بود در معامله جواهرات ! کلاه سرش نرود ..... اما کم کم احساس کرد سرش به دوران افتاده و چشمهایش سیاهی می روند! به انتهای وحشت برای برخاستن حرکتی به خود داد ولی نتوانست برخیزد ، سرش بر رئی سینه خم شد و پس از چن لحظه د روی مبل به خواب سنگینی فرو رفت!
پرستار ها به سرعت لباس های بارون مگردیچ را درآورده خودش را روی تخت عمل خوابانیدند . دکترها و پرستارها با عجله در رفت و آمد بودند و تند تیز چسب و پنبه و الکل می آوردند ! پس از نیم ساعت به میمنت و مبارکی «ختنه سوران» نوزاد 55ساله به پایان رسید ! و دکتر عرق ریزان از اتاق عمل بیرون رفت.
برادر قلابی بارون هم در حال یکه لباسهای بارون را تا می کرد با مهارت دسته کلید مغازه را از جیب های او بیرون کشید به سرعت در جبی بغل خود جا داد . سپس قدری راجع به حال مریض با دکتر صحبت کرد و به بهانه گرفتن نسخه و دارو از محکمه دکتر خارج شد و یک ساعت بعد در حالیکه جواهرات بارون مگردیچ را درچمدان کوچکی ریخته بود در یکی از محله های جنوب شهر به کافه ای داخل شد تا به سلامتی این شکار زخمی حلال!! گیلاسی بزند.
بارون مگردیچ فلک زده پس از ساعتی چشمان خواب آلودش را گشود و در منتهای تعجب حس کرد قسمتی از بدنش را نوار پیچ کرده اند! بی اختیار ناله وحشت انگیزی از گلویش خارج شد و فریاد زد: « اینجا کجاست ؟ ... چرا من نوار پیچ شده ام ؟»
دکتر با لبخندی شیرینی گفت: «وحشت نکنید ! عمل به خیر و خوشی گذشت و همانطور که به برادرتان هم گفتم شما در راه عشق سر باختید ! ولی غصه ندارد سر خودتان سلامت!!!
بارون از این حرف های مبهم و گوشه دار عصبانی شد فریاد زد: «آقا این چه وضعی است ؟! اگر جواهر دارید بیاورید و گرنه چرا مرا مسخره کرده ای؟
سپس حرکتی به خود داد که از تخت برخیزد اما سوزش شدیدی در خود احساس کرد و دوباره با بی حالی به روی تخت افتاد!
دکتر که از این حالت جدی «بارون مگردیچ» سوءظنی به خاطرش افتاده بود با قیافه جدی پرسید : « مگر شما برای ختنه کردن اینجا نیامده بودید؟»
مگردیچ که تازه فهمیده بود کجایش را بریده اند با تعجب و تاثر گفت: «ختنه ؟! ختنه ؟!» و از شدت تاثر جیغ کشید و مجددا بیهوش شد!!
دو روز بعد با پست شهری بسته ای با کاغذی به این مضمون برای دکتر «ر- ح» رسید: ختنه سوران نو رسیده بارون مگردیچ را با تمام ملحقات آن به حضرتعالی که این عمل پر افتخار را انجام داده اید صمیمانه تبریک عرض می کنم و برای یاد بود یک عددتیغ دلاکی جوف بسته تقدیم می دارم.
ارادتمند : رهین منت ابدی شما

92/9/5::: 5:55 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ *آشنایی با 16 میوه لوکس و عجیب غریب (+تصاویر)* ازجمله:1 – Rambutan رامبوتان 2 – Jackfruit جاک فروت یا جاکویرا 3 – Passion Fruit پاشن فروت 4 – Lychee لیچی و ....
+ تو زیر زمین داشتم مشروب میگرفتم مامان بزرگم دادمیزنه پاشو که بسیج اومده ! . . . . . . هرچی بود و خالی کردم تو چاه اومدم بالا میگه به گوشیت بسیج اومده !! تا شب به افق خیره بودم :|
+ اگه تو ام مثله من مدیونشی لایک کن.. . . . . . . . . خدا
+ گفت و گوی دو دختر که امروز تو تاکسی شاهدش بودم : . . .... . . . . - میگم نرگس فرق سرچ با دانلود چیه؟؟ + فرق خاصی نداره سرچ مال تبلته ولی دانلود مال لپ تاپه !!! - خوب معنی دوتاشون چی میشه؟؟ + فکر کنم همون اینترنت خودمون باشه !!! - وای نرگس تو مخ کامپیوتری ..........
+ دوستان یه سوال راجع به ازدواج داشتم : . . . خرید مودم وایرلس با خانواده داماده یا عروس؟
+ ای کسانی که فکر می کنید از دماغ فیل افتاده اید . . . . . . . . . . بدانید و آگاه باشید که در نظر ما پاپ کورنی بیش نیستید
+ سلام خوبی؟ ببخشید ولی 1سوال جنسی دارم که از کسی نمی تونم بپرسم فقط خودت می تونی کمکم کنی میخوام بدونم جنس شلوارت چیه؟
+ مامانم اومده میگه: . . . . . . . . . . . یه پست سرکاری بذار چهارتا فحش به عمت بدن.... بخندیم.
+ دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار . . .. . . . . . . . . چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه :|
+ هنوزم منتظرم یه روز یه خانومو آقای پولداری از خارجه بیان خونمون بعد مامانم بگه عزیزم ما تا حالا بهت دروغ گفته بودیم . . . . . . . . . . اینا پدر و مادر واقعیِ تو هستن